Построй ми дом от вълшебства...

Разказвай ми...не спирай...говори...
По топлата ми кожа спускай сънища.
Рисувай с думи своите мечти.
По дланите ми начертай си бъдеще.

Хвани ме за ръка и ме води.
Накарай ме да вярвам, че се сбъдваме.
Под нас разцъфват приказки. Валят звезди.
И всеки миг е всъщност малко чудо.

Превръщай ме в Принцеса. С поглед.
Магията е скрита във очите ти.
Докоснат ли се устните ни, мога
да те приема в себе си и да не питам.

Недей, Вълшебнико...Не спирай. Говори.
Води ме в кралството си в приказните сънища.
Така е хубаво със теб...макар на сън.
Във твоя омагьосан свят...аз съм си в къщи...

3 коментара:

  1. Така вече повече ми харесва ... новите ти 2 стиха отново са усмихнати ... със сигурност повече от предишните две ... и както обикновено са нежно-приказни! Демек - омагьосват :))

    ОтговорИзтриване
  2. Build a home of magics for me...

    Keep on telling me ..don't stop..go on
    and let your dreams onto my tender skin
    with your words draw your dreams alone
    make the lines of future on my palms, within

    Take my hand and lead me ,now
    and make me believe we're becoming
    stars are falling, fairy-tales blossom,
    every moment is a miracle of loving

    Make me a Princess ,just with your look
    your magic is hidden into your eyes
    when our lips touch I really can
    to take you in me ,no asking -truth...lies

    Don't stop ,you.. Sorcerer..keep telling me
    lead me to your kingdom , to your dome
    it's nice with you , into your dream you're saving me
    into your magic world ... I feel so much at home...

    ОтговорИзтриване