Чупливост

Когато ставам стъклена понякога,
навярно е защото съм се влюбила...
Неясно във кого, неясно как...
но в моята прозрачност той се сбъдва.

И птиците престават да са тъжни.
И капе лято в дланите на времето.
Ръцете му ме пожелават. Непрекъснато.
И аз му позволявам да ме вземе...

И стъклена прозвънвам в него.
Измамно-крехка съм. По женски.
С език по хоризонта му пробягвам
под слънчево-дъждовни сенки.

Оставам стъклена в ръцете му.
И вграждам в себе си
на всичките му изгреви магиите.
Той се изгубва в мен.
И аз във него.
И после много дълго се откриваме...

2 коментара:

  1. Fragile ( handle with care )

    Sometimes when I become fragile
    it's maybe because I have fallen in love
    I vaguely know Him ,but it is the Magi
    who make Him come true-transparent as dove

    Then the flying birds are no more sad
    summer's dripping in the palms of time
    again and again he's wanting me..Glad
    I am... and let him to take me ...sublime

    And I'm tinkling like glass inside of his body
    I'm deceptively-fragile, very womanly-like
    my tongue's running wild on his horizon
    under sunshine and rainy shadows that strike

    And I stay so brittle... in his manly arms
    building in me all his charm and sunrises
    He's losing Himself in me, and I - in his palms
    then,for so long we're finding our promises...

    ОтговорИзтриване