Дишай дълбоко!

Аз съм някакъв мъничък спомен -
петминутен, случаен и кратък.
Даже до днес не съм ти говорила.
Да, обаче, сега ми е скучно от чакане.
За това ще премина набързо през тебе,
ще подскоча по няколко опнати мисли,
ще си взема парченце от твоето време.
А пък ти ще решиш, че съм само измислица.
Че не помниш смеха ми, че съм нещо сънувано...
дежа вю, може би, или нещо такова.
И не си ме докосвал, не си ме целувал.
Ще махнеш с ръка и...изчезнах. Готово.
Аз отново ще стана мъничък спомен,
между другите, дето са страшно значими.
Но и двамата с тебе прекрасно го знаем -
само аз го умея това сърцебиене...

4 коментара:

  1. ...Take a dee-e-e-eeep breath !

    I am just a little fragile memory -
    lasting 5 minutes, random and short
    I haven't told You, It isn't a felony
    Yes, but right now waiting makes me bored.

    That is why I will walk quickly through You
    I will leap on your several tight-woven thoughts
    I will take a small bit from Your time , too
    and You will decide I'm a fiction You caught

    You'll think I'm a dream, You won't remember my laughter
    Deja Vu, maybe ... or something like , or bygone
    as If you never touched me ,never kissed thereafter
    You will just wave your hand, and then I'll be gone

    And I'll be again a little fragile memory
    by the way,just to know, they are very important
    But we both know well, this is my ... ceremony
    of a heart throbbing fast, when Love can't be forgotten...

    ОтговорИзтриване
  2. хахах! И моя спонтанен порив беше да се казва "Дишай дълбооооооко" :Д
    уловил си ме в движение :)

    сега чак ми иде да се възхитя сама на себе си от невероятната поетическа находка - да римувам "мисли" с "измислица" ...йеее...блестя!! :Д
    до там я докарах...:(((

    ОтговорИзтриване
  3. Абсолютен факт е, че малките спомени наистина често биват страшно значими . Важни, плътно наситени с емоции. Решаващи. И наистина водят до полезно сърцебиене.
    Поредното поетично удоволствие, благодаря !

    ОтговорИзтриване
  4. Нали? Като кафето - в една гранулка инстантно кафе има повече кофеин, отколкото в едно зърно.
    Ама съм и аз един експерт...дето не пие кафе :Д

    Мерси за милите думи, Принцесо :)

    ОтговорИзтриване