А би могло.../2/

Понеже все не мога да се събера,
на мене ми е лесно да се разпилявам.
Събирам си парченца тишина,
а в огледалото ми все е празно.

Лепя криле на голия си гръб,
с които никога не стигам до небето.
Светулките в очите ми мълчат,
но все е светло с тях...и все е светло.

От думите ми никнат многоточия
и бързо се разлистват ветрове.
Аз съм случайна и съвсем нарочна.
Но никой не остава тук, до мен.

Навярно само този, който ме измисли
ще се научи да разбира моя свят.
Ще ме превърне във вълшебна приказка
и най-накрая ще повярвам в любовта.

И ще се скрия в него. Разпиляна,
нецяла, плаха, с купища сълзи.
А той ще ме целуне. Ще остане.
И всичките ми грешки ще прости...

4 коментара:

  1. Though It could be ...

    Because I still can't collect all my being
    it is easy for me to scatter around
    I collect tiny pieces of silence and feelings
    and my mirror is empty ,and in it there's no sound

    I'm sticking two wings on my bare back,
    but I cannot reach the sky, up with them
    glow-worms in my eyes stay numb ,never lack
    and it is so light and pure as gem ...

    From My words three dots sprout all around
    winds start their ways - now calm ,then quite strong
    I can be random, or in purpose bound
    but Noone stays by me, to hear my song

    Perhaps only the One who fancies me (and my soul)
    will learn all the ways to see my Universe
    He'll make me a fairy tale , the best of all
    and then at last I'll trust that love can disperse.

    I'll hide softly in him, though pretty scattered
    incomplete, timid ,wild, with so many tears
    he'll give me a kiss , making me feel much better
    forgiving my errors , and chasing my fears ...

    ОтговорИзтриване
  2. Не спирай да вярваш в прикзките, независимо дали ги мечтаеш или са реални. Едното води към другото, а ти си прекрасна!
    Аги

    ОтговорИзтриване
  3. Мерси, Аги :)
    Понякога ми е трудно да го правя (особено когато има кой да го обяви за безсмислица), но явно ми е вродено и само се връща :))

    ОтговорИзтриване