СОНАТА ЗА ЦИГУЛКА

12.СОНАТА ЗА ЦИГУЛКА
Говори ми...

Сякаш музика носи гласът ти.

Някой свири Корели в нощта.

В бална зала превръщаш Земята,

осветена от древна Луна.


Облечи ме със рокля от изгреви,

поведи ме във бавния танц

и накарай звездите да падат

,натежали от пурпурен гланц.


Събуди във очите ми лятото,

потопи го в бароков разкош.

Дай ми пулса на твойта мелодия

в тази тиха,несбъдната нощ.



А SONATA FOR A VIOLIN

Well, talk to me
A sound of music your voice is to me
A piece of Korreli is playing, you see
And in a ballroom the Earth you can turn
Alit by the Moon with glitters that burn

Now put a dress made of sunrises on me
Take a lead in a slow dance, then toss
All the stars would collide and would show me
So much heavy with violet gloss

Make the summer awake in my eyes
Put a luxury style of baroque
Give the pulse of your melody twice
In the night with the non-working clock

1 коментар: