По листите на календара...

Остави ме да бъда през твоята пролет
песен на птици, носещи юг,
разцъфнала клонка на дива череша,
и ритъм задъхан на весел капчук.
А после във твоето лято да бъда
черупка на мида, вечерен прибой*,
пясъчен замък, поляна със макове,
щурчова песен и звезден покой.
Искам да бъда за теб в есента ти
от дъхаво грозде натежала лозница,
цвят хризантемен, зрееща ябълка,
пъстра гора. И оставаща птица.
След това в твоята сребърна зима
остави ме да бъда топъл уют.
Огън припукващ в червена камина,
канелена меденка, вино... и скут.
Искам да бъда твоето време.
Всички сезони. Дни. Часове.
Малко по малко от мене си вземай.
В минутки заключвай ме в твойто сърце...


*прибой - мелодията от разбиването на вълните в брега

2 коментара:

  1. А днес бил първият ден на Пролетта - ура :) С правилния сезон си започнала календарния стих :)))

    ОтговорИзтриване
  2. A stroll on the sheets of the calendar

    Let me be... a tiny bit of your spring
    songs of birds that carry the South
    a cheery branch , the blossoming brings
    a breathless rhythm of water-pipe sprouts

    Then let me be a part of your summer
    a small sea-shell ,an evening high-tide
    a castle of sand ,a glen full of poppies
    a song of a cricket, the calm at starlight

    Then I want to be in your autumn
    a vine full of grapes - so heavy and sweet
    a ripen red apple ,a chrysanthemum blossom
    a forest in colours ,a bird on its feet...

    Then I want to be your silvery winter
    and be your cosy warmth in the night
    the fire crackle, a burning red splinter
    a cinnamon pie,wine,lap and a... light

    I just want to be the whole of your time
    all of your seasons, every hour and day
    you take piece by piece of me and my rhyme
    in your heart you lock me,in minutes... and pray...

    ..честита астрономическа пролет !!
    :-)

    ОтговорИзтриване