Touch of pink*

По устните ми е ванилено от тебе.
Защото снощи цяла нощ си ме сънувал.
Прегръщал си ме с всичката си нежност.
Целувал си ме…дълго си целувал.
Сега си буден, ала още ме усещаш.
Малинова се стапям по небцето ти.
По шията ти още съм гореща.
И още съм сатенена в ръцете ти.
Не ме сънувай вече…Стига толкова.
Ела, и до гърдите си ме приюти.
Тогава ще ме имаш чак до болка...
И ще се чудиш, всъщност, искаш ли…


*Откраднах си заглавието от парфюма ми :D

P.S. Явно съм в сънищен период. Ама...какво да направя :)))

4 коментара:

  1. Абе сънищните ти периоди никак не са лоши :))
    Айде няма да се впускам в подробни анализи за стиха ... одобрявам :))
    Само ми се прииска да го помириша тоя парфюм, дето така те е вдъхновил ;p

    ОтговорИзтриване
  2. Ми виж сега, отиваш в някоя парфюмерия, питаш за него, те ти го дават да го помиришеш и готово :)
    Lacoste - Touch of pink.
    Лесно е :)))

    ОтговорИзтриване
  3. A touch of pink*
    (розово докосване)

    A Vanilla taste.. on my lips... after you
    cos you've been dreaming... all night about me
    embracing me tenderly,lightly...like dew
    kissing me long... so long when you've found me

    Now you're awoken, but feeling me still
    and like a raspberry.. on your palate I linger
    upon your neck..I'm your... hottest thrill
    feel like satin in your hands , like singing...

    Don't dream about me , please ..no more
    now , come and lay your head upon my breasts
    then you will have me ...with a taste of a sweet sore
    and you'll be wondering if you would like the rest ...

    *"stolen" from a name of a perfume

    p.s.Seems like I am in a dreaming period...Am I to be...ashamed ...?!

    ОтговорИзтриване
  4. :))
    Благодаря много, Ян!
    Пак си ми изпрекраснил стихчето.
    Мерсии!

    ОтговорИзтриване