Думите ... да ги отвее Вятърът

Вятърът е топъл като Слънце
и мирише също като Юли.
Привечер целува Облаците
и им подарява лавандула.

После гледа към Земята отвисоко
и открива, че прилича на небе -
светналите лампи са звездички
от съзвездия на разни градове.

Вятърът си прави хороскоп.
После слиза да ми го разкаже.
След това му шепна на ухо,
че съм влюбена във тебе. Да ти каже.

Вятърът е топъл като Слънце.
Зад завесата ти лекичко наднича.
Вслушай се...навярно ще ти каже:
-Знаеш ли, че някой те обича?

5 коментара:

  1. Ех тоя вятър ...
    няма ли да споделиш какъв ти е хороскопа де :)
    Нежен и приятен стих ... даже леко сякаш ме разхлади тоя вятър от стиха докато го четох ... че голяма жега тия дни ...
    а края е много готин :)
    мдам

    ОтговорИзтриване
  2. The words ...get blown by the wind
    ("The answer is blowing in the wind")
    ......a song By Bob Dylan..........


    The wind is as hot as the scorching hot Sun
    and it smells exactly like the month of July
    at dusk it is kissing the clouds(staying numb)
    giving them lavender ( to make them not cry )
    Then it is looking at Earth from above
    and it finds that it is just like a sky
    the stars are but tiny light of pure love
    of constellations of towns scattered so shy

    The wind is casting himself a day horoscope
    then it goes down slowly - to tell it to me
    then I whisper in His ear ..and I really hope
    He'll tell you "I love you"(but you cannot see)

    The wind is as hot as the scorching hot Sun
    peeking surreptitiously behind the curtains
    Now listen to Him it might tell you -"Dear one,
    You know someone loves you?...
    ........You know it is for certain

    Заглавието ми напомни една песен на Боб Дилън - "Отговорът с вятъра се носи" ....

    ОтговорИзтриване
  3. охооо, Георги се появил :))
    Абе, рзхлади се :) Не знам от вятъра ми ли точно, но днес е хладничко май, а?
    Мерси, Ян :)
    А що не ми даде линк към песента? :Р
    Споко, ще я намеря да я чуя сама :)

    ОтговорИзтриване
  4. Хладничко е, да ...снощи бая подуха. И мен ме духна насам, че реших да напиша коментар...
    ама ади няма да спамя повече :)

    ОтговорИзтриване
  5. ми тъй прявят ветровете...довяват разни неща, отвяват други...
    Ама все пак, хубаво е, че те е духнал на сам снощния вятър :)

    ОтговорИзтриване