Защото така...

Колко още мога да те обичам?
Поне хиляда пъти по толкова!
На лудост ли ти прилича?
На мене – на скок в дълбокото.

Не зная какво е на дъното...
Но ако е като морето,
изобщо не ме е страх от тъмното –
от слънцето ще просветне.

Ще ме грабнат вълните – магьосници,
и в русалка ще ме превърнат...
Ще си нося в мидена кошница
мечти и обич – за сбъдване.

Ще седна кротко на коленете ти,
малко преди здрачаване.
Ще си открадна сърцето ти...
(макар да не ми го даваш).

Ще те обичам толкова много,
колкото стига за десет...За сто!
Пък ти си ме гледай строго
и си се питай защо...

4 коментара:

  1. Because it's like that...

    How long more can I love you ?
    at least a thousand time as now I do
    Is it pure madness because it is true
    for me it's a jump deep down in the blue

    I don't know what's down at the bottom
    but if it is just like the sea
    I'm not afraid of dark,though it is rotten
    the Sun will make it shine and we'll see

    The waves will carry me ,just like magicians
    and they will turn me into a mermaid
    In my shell bag I'll carry all my wishes
    and in reality - they will be made

    Then I'll sit silently onto your knees
    sometime before the dusk has fallen
    I'll steal your heart ( not just a piece )
    (but you'll pretend to be quite sullen)

    I will love you so much ..I will love
    it will be enough - for ten or a hundred !
    though you may look аt me ...from above
    and keep asking yourself "why" wondering ...

    ОтговорИзтриване
  2. Браво, браво! Много ми хареса ... пак :))
    Обаче не знам що пак се сетих за оня БГ филм - "Да обичаш на инат" ... в смисъл заглавието няккво такова ми звучи, а не, че има нещо общо с филма ...

    ОтговорИзтриване
  3. :) Никво строго гледане де !
    Иначе ще му изплющиш два шамара да му се "отстрогогледа" погледа..
    А, между-другото - хубав стих :р
    ..*

    ОтговорИзтриване
  4. Ян, мерси! Много! :)
    Георги- ината е движеща сила,поне при мен :))

    Мммм...мило мойо анонимно...
    1. Тва с шамарите няма да ми се получи, поне докато обичам така :р
    2. Много ме зарадва.
    3. Абе, направо изпаднах в онова състояние...знаеш ...

    ОтговорИзтриване