Да си кажа аз...

Мили потребители на Сибир.бг!
Ужасно много ви благодаря, че ме четете, но не мога да се въздържа да не споделя, че вие сте най-невъзпитаните интернет-юзъри!
В какво се състои вашето невъзпитание - ами редно и етично е, като публикувате чужда нечия творба, да посочите автор. Не мислите ли? След като не ви е проблем да копи-пейстнете даден текст, какво толкова ви пречи да направите същото и с името на автора? Специално заради вас е криейтив комънс лиценза. Понеже ми беше писнало от подобни неща. Обаче, уви, вие му ударихте един як игнор и продължихте да си крадвате. Щото, да си говорим честно, когато публикуваш нещо някъде и отдолу се кипри твоето име или ник, а пък не ти си авторът, си е чиста кражба. И аз реших да си направя акаунт във Сибир.бг и да се правя на пъдар. Това, освен че не помогна, ме накара да науча, че съм кучка и че ще ми разбият тъпата муцуна. От къде го научих ли? От една госпожа в края на 40-те си години, с някакъв изключително подхождащ и никнейм - нежно ангелче или нещо подобно. Аз винаги така съм си представяла нежните ангелчета - наричащи хората кучки и изгарящи от желание да им разбият тъпите муцуни. Вероятно нежно, не знам. Имах късмет и не успях да разбера...
Та, да не се разсейваме - айде да ви замоля следващия път като решите да публикувате нещо мое в китния си сайт, да ме посочите като автор, а? Даже не държа да поставяте линк, както е редно. Само копи-пейст ника ми. Щом цял стих можете да копирате, сигурна съм, че ще се справите и с една думичка само :)
Познавам доста други автори, които по същия начин си страдат от вас.
И искам да кажа, че ние сме дълбоко трогнати, че нашите произведения ви харесват,
но все пак не сме толкова известни, че да не е нужно да се споменават имената, с които публикуваме...
Благодаря ви от сърце!
П.П. Това съвсем не важи за всички потребители на Сибир.бг. Някои от тях уважават хората и себе си. Благодаря им искрено, за което. Но, за съжаление, са много малко.

Няма коментари:

Публикуване на коментар