Просто знам.

Не знам защо, но вярвам, че ме има.
И то не другаде, а точно в теб.
В онези тихи кътчета необратимост,
в най-нежното на твоето сърце.

И точно там е истинската вечност-
от хиляди животи в тебе спя.
Защото аз съм онзи малък трепет,
от който се разлиства любовта.

Какво, че съм сама и ти си сам...
Не е възможно да не се открием.
Не виждаш ли? Поникват ми крила,
когато чувствам, че край мен те има.

Как знам ли? Каза ми го Вечерта.
По дрехата на Залеза ми го написа.
Пази ме, моля те! Във тебе спя...
в най-нежния копнеж да си обичан.

4 коментара:

  1. I just Know ...

    I don't know why , but I believe I exist
    not somewhere else , but right into You
    In the nooks that irreversibility assists
    in the most tender corner of your heart (that is true)

    The real eternity is right over there -
    I've been sleeping in you for a million lives
    'cos I'm the small thrill to chase the dispair
    that makes the love blossom and makes it survive

    No matter that I am alone , You are too ...
    It just isn't possible to miss each other
    you see ... I'm growing wings, and they are true
    when I feel you around me ,I can fly up so suddenly

    How Do I know it ? I was told by the evening
    It wrote it down on the sunset attire
    inside of You , keep me , I'm dreaming
    in my most tender wish - to be loved and desired ...

    ОтговорИзтриване
  2. Хай!
    Какви ги редиш всеки ден?
    Кога, дали и миг почиваш?
    Чета, чета, и мисля удивен,
    знам, има нещичко кросиво;
    да пишеш всеки Божи ден
    да пишеш стихче, с рими живи.
    От светли чувства завладен,
    от мисли и мечти щастлви.
    И ти ги редиш всеки ден,
    дали си ти така почиваш?
    Сашо
    Неземен

    ОтговорИзтриване
  3. Хай, Нез :)
    Честно да ти кажа,
    не знам защо така,
    но просто имам нужда
    да стихоплета.
    Понякога са смешни,
    понякога - наивни,
    но аз си ги обичам
    и май чрез тях почивам.
    А ти пък ме зарадва
    със своята визита.
    Във знак на благодарност -
    поклони до земите.:)))

    ОтговорИзтриване