Ако имам теб...

Бях Бягащата по вълните. Бях вълна.
Русалка бях. И приказно момиче.
Но после се превърнах във жена.
Защото пожелах да те обичам.

Отрязах дългите си, къдрави коси.
Затворих в мида мамещите песни.
Морето каза, че ще ме боли.
Но аз не вярвах. Мислех, че е лесно.

Кажи ми, моля те, че не греша...
Кажи ми, че ще мога да остана
във този твой така човешки свят.
Без залезът да ме превърне в пяна.

Защото аз избрах да съм жена.
Защото пожелах да те обичам.
Сбогувах се с последната вълна
и ... нямам нищо.
Или имам всичко...

4 коментара:

  1. ...
    Кажи ми, моля те, че не греша...
    Кажи ми, че ще мога да остана
    във този твой така човешки свят.
    Без залезът да ме превърне в пяна.
    ...
    Caribiana, не грешиш... ти вярваш... аз знам :P Пък и ако не вярваме в чудеса как тогава те ще се случат??? (цитат от Тери Пратчет- Дядо Прас)
    Отново рисуваш приказна картина... прекрасно е...
    благодаря ти...

    ОтговорИзтриване
  2. Емо, разбира се, че вярвам :))
    Иначе как щях да бъда такава наивница :D
    Но, виж, за чудесата си прав...сте прави, с Пратчет. Те се случват единствено на тези, които вярват в тях.
    И аз благодаря, защото винаги, когато се появиш тук и ми става щастливо :)

    ОтговорИзтриване
  3. If I have you ...

    A Girl on the run I was , then a Wave
    A mermaid and then a fairy girl
    But a woman I turned into for you to save
    because I wanted to love You on the World

    I cut my long and black curly hairs
    I locked in a shell the tempting songs
    the sea told me It would hurt in despair
    I didn't believe,I thought It cannot be wrong

    Tell me please, that I'm not mistaken ...
    Tell me , please that I can stay
    into your human world not forsaken
    Tell me the sunset will not wash me away

    Because a woman I've chosen to be
    Because I wanted to Love only You
    I said good bye to the last wave, you see
    and I have Nothing or I have all , too ...

    ==================================

    http://www.youtube.com/watch?v=L0KzvN-2gaE

    ОтговорИзтриване
  4. Ян, мерси :)
    И за песента. Макар, че тайничко се надявам да имам всичко...

    ОтговорИзтриване