Аз съм тиха вода...От дълбоките.

Не казвай, колко много ти се спи.
Едва ли ще заспиш по пълнолуние...
Под тежките ми, вятърни коси
те чакат устните ми. Нацелувай ги!
Днес мога да съм топла, юлска нощ.
(Kакво, че януари зъзне вънка.)
По кожата ми нишки от сребро
разплитат нежните си,звездни брънки.
И аз оставам само по море,
което в дланите ти топло се разлива.
Изгребвай ме със дъх, с очи, с ръце
и ме обичай много мълчаливо.
Внимавай само! Моите вълни
ще те препъват, диви и разпенени.
Ще бъдат като буря. А пък ти
навярно ще потънеш в тях. И в мене.
Сега не казвай колко ти се спи...
Съблякох си небето и земята.
Пред теб стоя. По сол и по вълни.
И тихичко обсебвам сетивата ти.

3 коментара:

  1. I'm still water that runs very deep ...

    Now ...Don't tell me how much sleepy you are
    because you can hardly sleep at Full Moon
    Under my heavy hairs - windy and the stars
    my lips are waiting ,come-start kissing them ... soon !
    Today I can be a hot night in July
    (no matter the frost that the night outside scoops)
    onto my body small silver threads sigh
    and they unravel their own starry loops
    And there I stay dressed only in sea
    that is spreading so warm into your palms
    with your breath,hands and eyes- scrape all of me
    and love me silently, with no sound, very calm ...
    But be very careful , because my waves
    so wild , and so foamy will try to trip you
    I will be a storm - with no shelter and caves
    and you will sink into me, in my waters - deep,blue
    Now, please, do not tell me how sleepy you are ...
    I took off my sky and all of my Earth
    and here I am - salty waves left a scar
    enchanting your senses , they are mine ( since your birth )

    ===========

    ...since his birth ...

    ОтговорИзтриване
  2. Не мисля,че мога да намеря подходящите думи за провокираните в мен емоции...

    Невероятно е !

    ОтговорИзтриване