Причината да ме няма

Понякога усещам, че ме няма...
Така ме няма, че дори дъждът
не пада върху мен, а подминава.
И аз сама във себе си валя.
Не знам къде съм. Сигурно до тебе.
(Така бих искала да съм до теб...)
А този дъжд разресва с остър гребен
косите на соленото небе.
Изгубила съм се...
(Ако съм с теб, пази ме.
Пази ме, моля те! Самичка не успях...
Навярно съм дошла да си те взема
обратно във вълшебния си свят.)
Вали. Аз виждам дъждовете.
Не виждам само себе си в дъжда.
Дали защото някак си сърцето ми
е станало прозрачно от тъга...
Или защото облаците горе
от мен самата знаят по-добре
че между всички непознати земни хора
аз съществувам само да съм с теб.

5 коментара:

  1. хахах!
    Това 1 какво трябва да значи? Броиш до 3 и следват шамарите? :c

    ОтговорИзтриване
  2. Дори и дъждовна, си приказка! :)

    ОтговорИзтриване
  3. Laska, kolko si prava....Cari, je t'aime ....priyatelski de, da ne si pomislyat tuka neshto...da stane nekoi sakatlyk :i

    dnes e slunce, no edin mig...i pak moga da usetya dyshda... :u :u :u ...poneshe ne moga da napisha mecho stado ot gush ... http://www.youtube.com/watch?v=guvY8Qbac7E

    ОтговорИзтриване
  4. Ласка, мерси :)
    Данка :u
    Винаги успяваш да ме усмихнеш!
    А при мен днес е дъжд...За това сигурно и аз съм дъждовна.

    ОтговорИзтриване