Наистина ли ме познаваш...

Понякога ми писва да съм себе си,
заспивам и се будя чисто нова -
със кръв от прароднина - вещица
и с кацнала на рамото ми сова.
Не помня никакви заучени учтивости,
но зная много древни заклинания.
Дресираното мое "аз" дълбоко спи
в събуденото ми докрай съзнание.
Тогава съм Богинята. Онази,
която пренаписва Хаоса в Свят.
И няма църква, дето ще погази
най-чистия закон на Любовта.
И няма сила, дето ще потисне
пречистващия огън вътре в мен.
Тогава съм направена от истини.
А Бог дори не е роден.

1 коментар:

  1. Do you really know me?

    Sometimes I am fed up of being myself
    I fall asleep and I wake up- so brand new
    With blood in my veins from an ancestor-elf
    With an owl perched on my shoulder, too
    I have forgotten all the words, polite
    But I do know so many ancient spells
    The tamed myself is sleeping far from light
    Into my woken conscience in the deepest well
    Then I am but a Goddess, one that has
    The Chaos written into Mother- World
    No church would be dishonored or trespassed
    By the sacred and holy law of Love- pearl

    No power would achieve purification
    Of this so sacred pure flame in me
    Of truths I’ve been created and of revelation
    At times when God was not born yet to be

    ОтговорИзтриване