Обич на длан

Вземи дланта ми в своята ръка
и погадай по линиите, дето я пресичат...
Дали ще бъда влюбена завинаги?
Дали ще бъда някога обичана?
Прокарай пръст по малките пътечки,
които лъкатушат като ручеи.
Предсказвай ми, че ще се влюбя,
макар да знам, че вече се е случило.
Накрая в шепите си скрий дланта ми.
Не казвай нищо...Нека помълчиме.
И без гаданията вече знам -
прочел си в нея твойто име.



Събужда се животът ...

Недяля се разплете слънчева
и плъзна се по морските извивки.
От вятърните бегли гласове
не беше шумно. Даже беше тихо.
Във пясъка посях си обещания.
От мидички си нарисувах лодка.
На гларусите май им стана смешно,
поклащаха се с тромава походка.
Събрах си водораслен аромат,
напълних си джобовете до пръсване.
Вървях сама през сънения парк.
И всичко беше някакво възкръсване.

4 коментара:

  1. Аз без да съм ти гледала на длан също знам, че винаги ще си влюбена и обичана...просто знам! :)))

    ОтговорИзтриване
  2. То по-важното е да съм влюбена, че като не съм, хич не ми е хубаво :)
    Понякога се чудя дали изобщо искам да съм обичана, защото това е доста отговорно. Пък аз съм безотговорна.
    Не че не изпадам в някакви разнежени настроения, когато ми се приисква някой да ме обича, ама май ме е страх? Ох...спретнах си една кратка психоанализа тука :Д

    ОтговорИзтриване
  3. Love prophesy by hand

    Take my palm, take it into your hand
    Tell the fortune by lines that are crossing...
    Will I feel love forever on land ?
    will someone love me truly,not bossy ?

    Run a finger on these little paths
    make it look like a spring that is winding
    tell my fortune - that I'll be in love
    though I know,that my heart is now chiming

    In the end hide my palm in your hand
    don't say anything, stay quiet ... still
    with no prophesy on palm or on sand
    your name's written ,it's all in goodwill ...

    ОтговорИзтриване
  4. Сега съм с една много широка усмивка :)))
    Защото и аз не знам защо, ама не очаквах чак толкова хубаво да го преведеш! Не че съм се съмнявала в тебе, а просто, защото ...де да знам :)
    Ама ти просто ме очарова :)
    Благодаря!

    ОтговорИзтриване