Най-нежната нужда

Не те избрах. Сърцето е виновно.
То никога не иска разрешение.
Ако се влюби - влюбва се...и толкова.
Сърцата имат свое мнение.
Понякога тъжи, че теб те няма.
Заравя се и плаче. Като облак.
Сълзите му са светли. Като пяна.
И да ги спра не мога и...не мога.
Понякога се караме със него.
-Не го обичай!-казвам му-Не трябва!
Но то ми се усмихва мълчаливо
и все не вярва и ... не вярва...
-Ще те боли. - повтарям - Не обичай!
Безумие е да го правиш!
Не знаеш ли, че обичта ранява?
Или отново просто ти се страда...

Сърцето ми не слуша...И обича.
Не се сърдИ, че тебе е избрало.
Не иска нищо, нищичко за обичта си.
А просто се нуждае да я дава.

4 коментара:

  1. The most tender need

    It wasn't me, my heart's to blame
    it never asks for my permission
    to fall in love - it's not ashamed
    'cos all the hearts have their intuition

    Sometimes it's sad ,when you're away
    it buries and weeps ,just like a cloud
    its tears are light- like a sea foamy wave
    but how can I stop them, I simply just can't...

    Sometimes we have a violent dispute
    "Don't love him ,don't !" - to it I say
    but it just smiles ,and thums so cute
    it can't believe ,and it refuses to obey...

    "It's gonna hurt" -believe me -"Do not love!
    It's sheer madness that you're doing !
    you know it hurts, though coming from above
    or you still want to be so groovy ...

    It doesn't listen to me...it's in love
    and don't be angry it has chosen you
    nothing it wants, to you... as a dove
    it needs just to give love-softly and true...

    ОтговорИзтриване
  2. :)))
    Благодаря, преводачо мой прекрасен. И бърз :))
    Направо имам чувството,че ми шпионираш мислите и почваш да ми превеждаш стиховете преди да съм ги написала още :)
    Мерси :)

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова е прекрасно, че отново нямам думи..и този ще се превърне в един от най-обичаните ми твои стихове - просто е великолепен...

    ОтговорИзтриване
  4. А превода и той е повече от прекрасен...направо се развълнувах от тези два прочита - невероятни сте!:)

    ОтговорИзтриване