Усещане ... и аромат

В очите ми се раждат тихи мълнии.
А цялата прозирам. От невинност.
По шията ми спуска се безмълвие.
Пълзи на долу с дяволска прецизност.
Изгрявам бавно. Светли пълнолуния.
Чаршафите виновно се отдръпват... И череши...
А устните ми търсят нежно сбъдване.
Почти молитвено потръпват. Малко грешни.
По женски плахо даже просълзявам.
Сълзите ми, обаче, омагьосвали...
Обричат всеки на безкрайна жажда,
веднъж до мен едва докоснал се.
И думите ми - думите на Ева,
която носи в шепи зряла ябълка...
Събуждат в тялото ти странна нежност
и те примамват в тайните ми в полумрака.
И после, казват, губим Рая...
или самите ние в него се изгубваме...
В очите ми невинността - безкрайност.
Във вените ми - женственост. До лудост...

4 коментара:

  1. A sense and aroma ...

    Into my eyes silent... thunders are born
    I am so innocent and so transparent
    down to my neck the stillness gets torn
    it's trickling down - a devil who's "caring"

    I rise up slowly. The full Moons аre bright
    the sheets are guilty ,they pull aside ...and a cherry
    my lips are searching for a tender delight
    they shiver in prayer ,a bit sinful, like fairy ...

    A timid tear's getting down on my cheek
    it is a fairy tear , it can bewitch
    it condemns everyone to search for a creek
    when he's touched me once,myself to reach

    And my words are simple - the words of the Eve,
    that brings a golden apple in her hands
    a weird tenderness I wake into my body
    and all my secrets tempt you ,and you're in trance

    And then , people say ,we are losing Heaven....
    or do we get lost in it with no trace...?
    and innocence into my eyes is never ending
    in my veins - the woman ... feels a crazy embrace....

    ОтговорИзтриване
  2. Дааа, отново по-добро от оригинала :)))
    Благодаря ти, много!
    Хрумва ми една идея, ама за сега е само идея. Като ми дохрумне на цяло, ще ти я споделя.:р

    ОтговорИзтриване
  3. Този стих ме остави безмълвна...за дълго...мерси за удоволствието...невероятен е...

    ОтговорИзтриване