Между моите устни и твоите...

Целувките ти сигурно са с вкус на утрин.
На облаци и крехка светлина.
Защото като ме целуваш във съня ми
по устните ми гасне вечерта.
По меките им топли очертания
дъхът ти плъзва нишка от копнеж.
Рисува обич, шепот и стенание.
Чертае линийка задъханост по мен.
По ръбчетата се разлива захарно,
По–тръпнеща от влюбения пулс.
Настръхва ме, подобно кратък вятър,
внезапно през прозорците нахлул.
На устните ми твоите заспиват.
И имат вкус на светла тишина.

Когато се събудя … ще те има ли?
Не знам...
целувай ме в съня...

2 коментара:

  1. Between my lips and yours...

    Your kisses probably taste just like dawn
    of fluffy clouds and tender blue light
    'cause in my dreams you kiss me (I'm not alone)
    on my lips the evening leaves of of sight...
    on their warm and tender outlines
    your breath now lingers a thread of a wish
    it draws affection , whisper , silence
    a line of breathless... goes like a swish
    It lingers sweetly on the sharp-end edge
    it is more thrilling than the loving pulse
    it makes me bristle like a short wind wedge
    that has come through the window,a sudden impulse

    Your lips get asleep right upon mine
    they have the taste of light quiet stream
    will you be here when I wake up ?... or sign
    you will have left with your kiss in my dream ....

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря много, наистина много, защото след всичко и въпреки умората, намираш време и за мен!
    Мерси, Ян!

    ОтговорИзтриване