Когато съм от теб далече...

Ти ми липсваш, не защото си далеч.
(И когато беше близо, пак ми липсваше.)
Липсва ми усещането за ръце,
във които доверчиво да заспивам.
Липсва ми докосването на душите,
споделената среднощна тишина.
И защото все ми липсваш, си отидох.
Нищо, че разплаках Любовта...
И не е ли все едно дали ще плаче
с теб, или далеч от тебе?
Тя отдавна е останала сираче.
Ти така и не поиска да я вземеш.
И сега недей да търсиш път назад.
Аз не искам да ми липсваш и от близо.
На възглавницата ти с една сълза
всичката ми обич е попила...

2 коментара:

  1. ====================================

    http://www.vbox7.com/play:b467b59e

    ====================================

    When I am far away from You...

    I miss you, not because You're away
    (I missed You even when You were near)
    I miss the touch of your man's hands,I say
    to trustfully asleep and call You dear

    I miss the touch and the flight of our souls
    I miss the silence we shared at night
    and 'cause I always miss you, I decided to go
    It ain't even matter that I made Love cry...

    Ain't it the same that It will be crying
    right near You or so far away...?
    Love has become an orphan who's dying
    You never wanted to get Her in your way

    Do not try now... to find a way leading back
    Don't wanna miss You, nor even so close
    on your pillow a tear still shines in the dark
    it has soaked all my love ...(it is my diagnose)...

    ОтговорИзтриване