Може би е по-добре така...

По пътеката на облаците капе нощ.
Става хладно. Свива се небето.
Днес звездите май са от стъкло -
отразена в тях, Луната свети.

Аз се чувствам някак не така,
както винаги, когато те мечтаех.
Днес съм се превърнала във тишина
и съм вятърна направо до безкрайност.

Все едно ми е дали те има теб.
Все едно ми е дали ще ме намериш.
Разпилявам се по нощното небе
и заспивам тиха във ръцете му.

А по топлото ми рамо капе нощ.
Плъзват хладни длани ветровете.
Вече ми е толкова все едно...
Просто ще остана ненамерена.

4 коментара:

  1. Maybe , It's better this way...

    The night is dripping on the path of the clouds
    It's getting colder, the sky is now shrinking
    the stars today are made of glass, with their shrouds
    the Moon next to them is silently blinking

    And I feel somehow awkwards ,but pretty might
    just like when I was dreaming about You
    and today I've become a silence in sight
    and I am windy and my infinity sounds true

    It ain't really matter ... if You exist
    It ain't really matter If you gonna find me
    I scatter around on the night sky I kissed
    and I get asleep with his arms beside me

    The night is dripping on my warm tender shoulder
    the winds are slipping their palms - pretty cool
    It ain't matter now - if it's hot or it's colder
    I will be left unfound - like a soft veil or tulle...

    =======================

    ОтговорИзтриване
  2. Капе талант, и топлина от стиховете ти!

    ОтговорИзтриване
  3. за таланта може да се поспори, но топлината се надявам да я има :))
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване