Не толкова далеч...до хоризонта само...

Там някъде раздават светлинки,
такива, малки, като от светулки,
където хоризонта тихо спи
преди от тежки облаци да се напука.

Там някъде ти ставаш по-добър
и носиш си усещане за "в къщи".
Луната ти прилича на чадър.
Валят звезди. И всичко си е същото.

Там някъде по устните ми пишеш
със сляпата любов на твойте устни.
А аз се мъча просто да те вдишам,
защото ме е страх да те изпусна.

Там някъде сме само очертания,
които се преплитат и се сливат.
И вече няма дълги разстояния.
Живея в теб. И няма да си ида.

5 коментара:

  1. Привет!

    Прочетох няколко твои стихчета и съм впечатлена! Много са красиви и близки до мен. Аз съм Габи от Човешката библиотека и ровейки се в гугъл за резултати за нас попаднах на блога ти и видях, че си сложила линк към приятелите ти.
    А искаш ли да си дадеш и-мейла и да те сложим на приятелския ни списък да получаваш новини от нас?

    М?

    А книжките ни разглеждала ли си на блога - а искаш ли да си поръчаш някоя? ;)

    Зарибявам, не ми обръщай внимание.
    И ми е драго!
    Габи

    ОтговорИзтриване
  2. хах :)
    Много мило зарибяване :)
    Аз редовно си преглеждам "Човешката библиотека" (и за това има линк към нея тук). А мейлът ми е в профила.
    Тук нещо не ми се иска да го пиша заради разните ботове :(
    Благодаря ти, че се отби! Стана ми хубаво :))

    ОтговорИзтриване
  3. А вече си и наш приятел, най-отдолу на страничката можеш да се видиш:

    http://choveshkata.net/blog/?page_id=8

    Радвам се, че съм те зарадвала.

    Бъди!

    Габи

    ОтговорИзтриване
  4. Not so far ...only till the horizon...

    Somewhere there ... they are giving lights
    as little as glow-worms and shiny as well
    it's where the horizon is a sleeping delight
    before it gets cracked of heavy clouds' spell

    Somehwere there ... You're getting much better
    and You're carrying a sense of "true home"
    the Moon's an umbrella with bristling feather
    shoooting stars coming down and all is light as a foam

    Somewhere there ... You're writing onto my lips
    with the blind love of your tender, soft mouth
    and I'm really trying to breathe and to sip
    because I'm afraid not to let you fly South...

    Somewhere there ... we're just sillouettes
    that merge together into one, on our way
    there is no distance that is too far or wet
    I am living in You. And I won't go away.

    ------------------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=gqLwpctSX0E&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=Mu5QPVD427o&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=VYd_doxZIYM&feature=related

    ====================================

    ОтговорИзтриване
  5. Габи, още веднъж благодаря!
    Много, много мило от твоя страна :)

    Ян, мерси. Най-точното изпълнение обаче е това
    http://www.youtube.com/watch?v=qAl1JBruK4Y
    защото е толкова бургаско...в смисъл, честичко звучи от "Триа" :)) Или пък аз все улучвам да мина от там, когато звучи то...де да знам :Д

    ОтговорИзтриване

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.