Песничка

Нито е есен, нито е зима...
Някакъв странен сезон.
Свъсени облаци тупат килимите
от своя небесен балкон.
И над земята вали безметежно.
Дъжд или сняг или ... нищо.
Засявам във себе си Нови Надежди.
Напролет ще чакам разлистване.
Сега ми е някакво...никакво...смесено.
Сега ми е страшно добре!
Нали не е зима, нито е есен.
Такова, каквото е в мен.
А някаква песен звучи във главата ми
и прави усмихнат света.
Така ми е хубаво да слушам водата
и тихо подсвирквам с дъжда.

08 - Velikaya poema.mp3

.

2 коментара:

  1. A little song*

    It isn't autumn , winter's not either
    It is a strange and awkward season
    the clouds beat the carpets, maybe aside from
    their pitched heaven balconies, without a reason
    Coming above Earth quiet and calm
    rain , maybe snow ...I just cannot perceive
    I'm planting New Hopes in myself with my arms
    when spring time appears they will come into leaves
    Now I feel somewhat ...mixed - joy and boredom
    now I feel simply as good as I can
    since It's not winter, and neither is autumn
    it is just like what I really I am.
    Some weird tune is buzzing into my head
    making the world smile to me once again
    I feel so nice under water , so wet
    and whistling silently into the rain ...

    ================

    *
    http://www.youtube.com/watch?v=fWtwKHeDzC4

    ===================

    ОтговорИзтриване