Та-дааааа!

Съвсем изненадващо възкръсналия ми от нищото блог се оказа с красивичка награда :)

За нея съм благодарна на Cattt, която създава изключително красиви неща!
С получаването на наградата обаче идва ред на речта :) Която аз няма да изнеса, понеже се смущавам пред публика. Седем неща, които не знаете за мен? Има стотици, които аз не знам за себе си и непрекъснато се изненадвам :р
И 15 блога, които трябва аз на свой ред на наградя. Честно казано, тези, които са в списъка ми със вълшебници по случайност са точно 15. Освен това съвсем нямам време да обиколя блог-пространството, което е добило размери на средноголяма галактика, тъй че не мисля, че ще бъда справедлива в награждаването. Със сигурност има много прекрасни блогове на много прекрасни хора, които заслужават награда, а аз даже не подозирам, че ги има. За това - мили хора, не се сърдете, че няма да раздавам награди, аз ви обичам всички и сигурно бих се възхитила на нещата, които живеят във вашите блогове, но просто...:)

2 коментара:

  1. chestito, caribiana...napylno zaslusheno...a v galaktikite ot blogove vseki namira svoyata planeta...sled malkiya princ se radvam,che se ozovah na tvoya pokriv :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Ами от тук съм с няколко метра по-близо до него.
    И понякога нощем чувам как звездите се смеят...:)

    ОтговорИзтриване