Тук съм си...

Под тънкото небе на зимата
прозира студ и снежен вятър.
В прозорците и във витрините
проглежда плахо светлината.
По булевардите вечерни хора
разхождат скучните си мисли.
Ако ме търсиш, аз съм горе -
при облаците и при птиците.
Не ми достигат сили
          за посредственост.
И суета съвсем не ми достига.
Да кажем, че ми е наследствено -
родена съм от музика и книга.
Не съм ти нужна, знам.
Не и такава.
Но все пак ето - давам ти адреса:
Луна 1 и после все направо.
Ако се чудиш някога къде съм...

1 коментар:

  1. I am just here

    Under the thin grey sky of the winter
    The cold and the snowy wind now perceives
    And In the windows so slowly wither
    The light that is trying to simply breathe...

    Along the boulevards – so may people
    They walk their thoughts, so grey and boring
    Well, if you‘re looking for me ,you can see me
    Up there with the clouds and birds, I am high soaring

    I have no strength for mediocrity
    And vanity I lack, so very, very much
    Of music and book I was born , and my philosophy
    Now tells me silently , that I‘m of your touch...

    That you don‘t need me just like this
    But still I‘m giving you my residential address
    Moon number 1, then straight, you cannot miss
    If you wonder where and what I possess....

    ОтговорИзтриване