едно внезапно откровение

Но да знаеш със сигурност - пак ще избягам.
Нещо в мене копнее за Някъде Там...
Нещо в мен се взривява. А после се стяга.
И когато съм с хора, се усещам сама.
Нещо в мен има древния глас на комета
и припява забравен космически химн.
Но опитвам, все пак, да се влюбвам в човеци.
А е трудно, повярвай. И ужасно боли.
Ако можех да бъда съвсем по-различна,
щях да бъда, навярно. Но ето - не съм.
Аз съм тук по случайност. И съм тук да обичам.
Точно теб да обичам в този мой земен сън.

2 коментара:

  1. A sudden revelation

    But you should know for sure that I will run away again
    A thing inside me covets for it- Somewhere there, just one day
    And something in me just explodes, then put a burden, a constrain
    While I am with many people round me, I fell alone, nothing to say

    Old voices of a comet are in me and I keep them
    Humming an anthem – cosmic, forgotten
    But I am still trying to fall in love with the people
    Though it is hard and it hurts … and I feel rotten

    I would be, if I could, so very much different
    I would be, for sure, but here I am … I am not
    I am here by chance, to love and perceive it
    Only you, in that dream of my earthly small spot…


    ОтговорИзтриване
  2. Безкрайно много благодаря за всичко. И... радвам се :)

    ОтговорИзтриване