Климатичните промени и ти

Неделя е, а аз стоя без думи
и само Слънцето напълно ме разбира.
Градът е цветен. И почти безшумен.
А Зимата забрави, че е зима.
Една внезапна пролет в мен нявярно
обърка списъка на земните сезони.
Но все едно ми е. Така се радвам,
а ти... а ти си, всъщност, истински виновен.
Защото, как посмя въобще, кажи ми,
да иваш, да ме влюбваш... да обичам...
Заради теб сега си нямам зима,
а само ваза с няколко кокичета.

--------------
Понеже мога да се излагам по много начини, не само с думи:


1 коментар:

  1. The climatic changes and you

    Outside is Sunday and I have no words
    Only the Sun understands all of me
    The city is colorful, no noise can be heard
    The winter forgot that cold it should be

    A sudden spring might probably confused
    The seasons’ list of all the year
    But it’s OK, I’m happy and amused
    The one to blame is …you my dear.

    Because, how dare… can you, tell me, please
    To come and make me love you, to the top
    You’re guilty … cos’’ instead of winter freeze
    I’ve got a vase with tender white snowdrops

    ОтговорИзтриване